I am looking for choir arrangers / advanced Dorico users

(Deutscher Text untenstehend)

Hello

I am looking for advanced Dorico users/choir arrangers who will compose/write/layout choir arrangements (SATB and 2-part choir) for me - for payment (Paypal) - and send me the finished Dorico files by e-mail.

Not only short term but also long term orders are desired.

If you are interested, please contact me by e-mail at guido.bissig@montana-zug.ch

I am looking forward hearing from you!

Guido Bissig, Institut Montana Zugerberg


Hallo

Ich suche auf diesem Wege fortgeschrittene Dorico-Nutzer/Chor-Arrangeure, welche für mich - gegen Bezahlung (Paypal) - Chor-Arrangements (SATB und 2-Part Chor) komponieren/schreiben/layouten und mir die fertigen Dorico-Dateien per Mail zusenden.

Nicht nur kurzfristige auch längerfristige Aufträge sind gewünscht.

Allfällige Interessenten melden sich bitte per Mail auf guido.bissig@montana-zug.ch

Freue mich auf Ihre Kontaktaufnahme!

Guido Bissig, Institut Montana Zugerberg

  • Chor-Arrangements (SATB und 2-Part Chor) komponieren/schreiben/layouten und mir die fertigen Dorico-Dateien per Mail zusenden.

Geht es um Kompositionen oder Arrangements und wie würde der Umfang der Arbeit in etwa aussehen?

Vielen Dank für die vielen Antworten.

Zurzeit sind keine Aufträge mehr zu vergeben

Sounds intriguing. Perhaps when I retire from my current gig in a few years.

I hope you find the right person.

Hi!
I have been composing, arranging and engraving choir and other ensemble formated music for myself, publishers and composers for many years. I’m available for work.