Problem licence

Bonjour,

J’ai récemment acheté Cubase Elements 15.

Par la suite, j’ai souhaité passer à la version Cubase Pro 15 en utilisant l’option de mise à jour. Cependant, lors de l’achat de la mise à jour, j’ai sélectionné par erreur “mise à jour à partir de Cubase LE 15” au lieu de “mise à jour à partir de Cubase Elements 15”.

Depuis, la clé de licence générée ne fonctionne pas dans l’Assistant de téléchargement, ce qui m’empêche d’activer la mise à jour.

Pourriez-vous m’indiquer la marche à suivre pour corriger cette situation ? Existe-t-il une solution pour modifier ou échanger la licence ?

Merci par avance pour votre aide.

Hello,

I recently purchased Cubase Elements 15.

After that, I wanted to upgrade to Cubase Pro 15 using the upgrade option. However, when purchasing the upgrade, I mistakenly selected “Upgrade from Cubase LE 15” instead of “Upgrade from Cubase Elements 15.”

As a result, the license key that was generated does not work in the Download Assistant, and I am unable to activate the upgrade.

Could you please let me know how to resolve this issue? Is there a way to modify or exchange the license?

Thank you in advance for your help.

Best regards.

Hi and welcome to the forum,

If you bought it online on steinberg webshop, follow these instructions, please.

Request refund for the wrong update - Buy correct update.

1 Like