Probleme licence

Bonjour J’ai un problème de licence invalide alors que j’ai pu faire tourner cubase 13 quand je l’ai acheté

Hi Alain, welcome to the user forum.

You need to be a bit more specific. What kind of problem do you have and what error message do you get. Also what platform are you using, Mac or Windows.

j’utilise la version 13 de cubase sur Windows 1. J’ai reçu ce message le 24 novembre : Votre licence en attente doit être vérifiée

Votre exemplaire de Cubase Elements 13 arrêtera de fonctionner dans 14 jour(s).
Raison de cette notification : pour être complet, le processus de mise à jour s’effectue en deux étapes. Nos informations indiquent que vous n’avez pas encore terminé la seconde étape du processus qui vérifie votre droit à faire la mise à jour. Je n’étais pas France et je n’ai pas pu faire cette vérification

Windows 11

So if my translation is correct you got the error message already last year on 24th of November. The reason is that your license has not been activated and the time limit expired.

Did you buy a new license of Cubase 13 or was this an upgrade from an earlier version? If yes, what exact release and edition did you upgrade from?

Did you start the Activation Manager and activated your license there? Can you show a screenshot of your Activation Manager please?