Registratie nummer wavelab LE

Ik heb een zoom H5 gekocht en wil wavelab LE instaleren, waar vindt ik de registratie code voor wavelab LE ?

De code zou bij het product moeten zitten

Beste heer Bethel,
Ik heb alle papieren die in de doos zitten blad voor blad nagekeken maar kan nergens een code vinden.
Vanmorgen heb ik een mail gestuurd naar Koln musicstore ,waar ik het de zoom h5 heb gekocht.
Wat is een mogelijkheid om de code alsnog te ontvangen.
In de bijlage vindt je een afbeelding van het nummer van mijn product.

Met vriendelijke groeten,
Andre Houtappels
Ringovenstraat 47
5981AK Panningen NL
andrehoutappels@online.nl
tel. 0624197016

Dat is waarschijnlijk het slimste om te doen. Ik wens je succes en hoop dat ze je kunnen helpen.

Fijne vakantie!

Hallo Thomas,
Enkele weken geleden hebben we contact gehad over de Zoom H5 die ik bij musicstore heb aangeschaft er zat geen actualisatie code bij voor wavelab LE.
Volgens de beschrijving zou deze er bij moeten zitten,na veel correspondentie met musicstore zeggen ze dat Steinberg vanaf september 2022 de code niet meer geleverd wordt. Klopt dit??
Groeten Andre Houtappels.

----- Oorspronkelijk bericht -----

Hallo Thomas,
Enkele weken geleden hebben we contact gehad over de Zoom H5 die ik bij musicstore heb aangeschaft er zat geen actualisatie code bij voor wavelab LE.
Volgens de beschrijving zou deze er bij moeten zitten,na veel correspondentie met musicstore zeggen ze dat Steinberg vanaf september 2022 de code niet meer geleverd wordt. Klopt dit??
Groeten Andre Houtappels.

----- Oorspronkelijk bericht -----

Ik zou contact opnemen met de technische ondersteuning van Steinberg. Ik ben slechts een gebruiker van de software. Veel succes!

-TOM-

Ok dankjewel
----- Oorspronkelijk bericht -----