Cubase9 opstarten error

Ik heb Cubase 9 geïnstalleerd maar met opstarten stopt hij met foutmelding.

Misschien is Nederlands niet de beste taal om een vraag hier te stellen… Maar het helpt ook als je de foutmelding post, je OS etc, wat heb je al gedaan etc… Met deze info kan echt niemand je helpen.

ik had cubase 8.5 en zag dat je dan cubase 9 gratis kon updaten dus heb ik de links gevolgd en gedownload en toen geïnstalleerd als ik dan vervolgens cubase opstart gaat t goed totdat je het scherm krijg met de laatst gebruikte projecten en dan sluit ie cubase af met een vraag of je dit bij apple wilt melden.

Dutch reply to OP:
Serieus, het is dat ik en nlmusic ook Nederlands spreken, maar je kunt beter in het Engels een vraag stellen; dit is een internationaal forum voor een Duits product, niet veel leden die Nederlands kunnen lezen/ schrijven… Als je veel aan dit forum wil hebben, adviseer ik jou dat je in het Engels communiceert en een signature onder je posts zet met je gebruikte hard- en software (zie bij mij hieronder).

Quick recap:
OP has upgraded to GB9 from 8.5 (grace upgrade) but CB9 now crashes after the hub loads, on OSX.