Sorry, I’m going to use google translation. My Dorico is in French.
Thank you for the block header exceptions! It’s great.
But is it not possible to provide a system to directly associate the same block headers with several layouts (as is done in the layout options…).
And then, once we are in the block header exception window, I would like to assign the header mix to several blocks at once. For now, we are obliged to do it one by one… For example: Block 2, 5 and 8, assigned the header “spoken scene”…
I hope I’m clear enough and that the automatic translation won’t distort my words too much… I leave the French version at the end of the message sometimes…
Thank you very much.
Pardon, je vais me servir de google traduction. Mon Dorico est en français.
Merci pour les exceptions d’en-tête de blocs ! C’est formidable.
Mais n’est-il pas possible de prévoir un système pour associer directement à plusieurs dispositions les mêmes en-têtes de blocs (comme on le fait dans les options de disposition…).
Et ensuite, une fois qu’on est dans la fenêtre d’exception d’en-tête de blocs, j’aimerais assigner à plusieurs blocs d’un coup le mêle en-tête. Pour l’instant, nous sommes obligés de le faire un à un… Par exemple : Bloc 2, 5 et 8, assigné l’en-tête “scène parlée”…
J’espère que je suis assez clair et que la traduction automatique ne déformera pas de trop mes propos… Je laisse la version française en fin de message des fois que…
Merci beaucoup.