latency

I have serious breastfeeding problems. i have cubase 10.5 and my focusrite 18i8 interface. I have the buffer adjusted and I cannot send mail to the support they do not offer this type of help, it does not allow me to produce I have breastfeeding problems I always have runny

To get help you need to put full details of your computer system. What gave you tried already? If a pc have you tried optimising it? What version of windows? How many tracks are you playing when this starts to happen or does it happen in a basic project. What size buffers are you using?

yo ya tengo mi sesion que por lo general tengo las pistas midis pistas de audios congrupos para grabar vientos, guitarras, voces, y canales de efectos y tbn en una pista mi cadena de master, tengo windos10 pro, si yo solo tengo las pistas midis no tengo problema, pero en mi session q ya estan los plugins de procesos , pero apreto el reloj y si toco a tiempo, pero me queda corrido , me resulta ya tener todos los canales por que de ahi ya mezclo y si tengo q hacer una correcion voy al midi y lo hago

Warum?